دسته‌بندی نشده

آشنایی با انواع انواع ست های فانتزی

ست های فانتزی جزء پر طرفدارترین لباس های زیر زنانه می باشند که جلوه زیباتری به اندام شما خواهند بخشید. خرید ست های فانتزی علاوه بر جذابیت ظاهری موجب گرم تر شدن روابط عاشقانه و احساسی بین زوجین می گردد. اگر که دچار کسالت و یا سردی در روابط خود شده اید، استفاده از یک لباس زیر جذاب و شیک می تواند کمک بسیار خوبی برای شما و شریک زندگی تان باشد. این مورد را حتما به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین لباس های زیر فانتزی دارای رنگ بندی های متنوعی و جذابی می باشند که هر کدام حس تازه تری به خلوت های زناشویی شما می دهد.
ست های فانتزی اغلب دارای ویژگی های متفاوتی با ست های معمولی لباس زیر هستند که بهتر است برای تایم های زمانی کوتاه از آن ها استفاده کنید. نوع جنس پارچه، رنگ بندی جذاب، برش های پارچه، باز و بدن نما بودن و… تنها برخی از ویژگی های لباس های زیر فانتزی می باشند.
در تولید شورت و سوتین های فانتزی برند مروا حداکثر تلاش شده است تا از پارچه ای نخی و ضد حساسیت استفاده گردد. پارچه های این ست ها نیز بیشتر از جنس تور، گیپور و ساتن درجه یک می باشد که در ساختار آن ها از پاپیون و طرح های گل و گیاه استفاده شده است تا جلوه زیباتری به اندام شما ببخشد. همچنین قسمت هایی از شورت و سوتین های فانتزی فروشگاه لباس زیر زنانه ناردون از جنس تور و بدن نما می باشد تا حس فوق العاده تر و تحریک کنندگی بیشتری را در زمان روابط عاشقانه داشته باشد.

انواع ست های فانتزی
ست گیپور مروا
ست های گیپور بسیار مناسب برای خانم های سخت و خاص پسند می باشد. این ست های فانتزی و جذاب از پارچه ای همراه با دوخت های جذاب تولید شده است که جلوه بسیار شیک و جذابی به لباس زیر داده است. ست های فانتزی گیپور جزء مدل های فانتزی سنگین می باشند.

ست ساتن مروا
ست های ساتن از پارچه ای براق و بسیار نرم دوخته شده است که زیبایی دوچندانی به اندام های شما خواهد بخشید. ست های ساتن به جهت داشتن نرمی و لطافت در بافت خود، اکثرا انتخاب دختر خانم های فانتزی پوش و خوش سلیقه می باشد.

ست توری مروا
گل سر سبد ست های فانتزی مروا را می توان ست های توری فانتزی دانست. این ست ها به جهت داشتن پارچه تور در ساختار خود جزء تحریک کننده ترین و زیباترین ست ها می باشند. قسمت هایی از این ست ها دارای حالت بدن نما می باشد که لباس زیر را جذاب تر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *