سبک زندگی

سوتین بدون فنر لیفت دهی خوبی دارد یا فنردار؟

سوتین بدون فنر

بطور کلی سوتین ها از نظر شکل ظاهری و فنردار بودن به دو دسته سوتین های فنردار و سوتین های بدون فنر تقسیم می شوند. این دسته بندی به معنای ارجع بودن یک مدل بر دیگر مدل نمی باشد. بلکه هر کدام دارای ویژگی ها و مزایا و معایبی مختص به خود هستند. اولین و مهم ترین فرق این دو دسته از لباس های زیر در وجود و عدم وجود فنر پلاستیکی یا فلزی در قسمت زیر کاپ سوتین می باشد. سوتین های بدون فنر به دلیل نداشتن این فنر بسیار مناسب استفاده ی روزمره بانوان برای باشگاه و داخل منزل می باشند.

بطور کلی نبستن سوتین می تواند بانوان و دختر خانم های جوان را با مشکلات متعددی همچون افتادگی سینه و مشکلات درد و آرتروز کمر روبرو سازد. پس به غیر از زمان های استراحت و خواب بهتر است از لباس های زیر متناسب با سایز خود استفاده نمایید. اگر که نوع فنردار آن برای شما کمی اذیت کننده می باشد، می توانید اقدام به خرید لباس زیر بدون فنر کنید. در ساختار این سوتین ها به جای استفاده از فنر، از کش های باریک و یا پهن برای فرم دادن به سینه ها استفاده شده است.

در حالت کلی سوتین های بدون فنر بیشتر برای سینه های سایز کوچکتر به خوبی کار می کنند. اما این موضوع بدان معنا نمی باشد که از آن ها نمی توان برای سینه های بزرگ استفاده نمود. این دسته از سوتین ها به دلیل راحتی بالایی که دارند برای مدت زمان طولانی قابل استفاده هستند. اما به دلیل نداشتن فنر، قدرت ایستایی و حمایت کمتری را از سینه ها خواهند داشت.

فروشگاه لباس زیر زنانه ناردون به شما پیشنهاد می کند در زمان هایی که داخل منزل هستید می توانید به جای استفاده از سوتین فنردار، از سوتین های بدون فنر استفاده نمایید. زیرا زمانی که درون منزل هستید الزامی ندارد که روی فرم دهی سینه های خود کار کنید و بخواهید آن ها را بزرگ تر نشان دهید. برند تولیدی لباس زیر زنانه مروا همواره در تلاش است تا لباس های زیر زنانه را از الیافی طبیعی و از جنس نخ، تولید و به بانوان عزیز عرضه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *